Automatizace objednávek na Upgates - SYNC Objednávky

K čemu je automatizace objednávek?

Primárně ke zjednodušení a zrychlení práce s objednávkami, rozdělování na expedici a přesné informování zákazníka.

Rozdělení objednávek pro expedici

Pomocí automatizace např. již od počátku rozdělíte objednávky na ty, které se mohou rovnou expedovat a na ty, které na něco budou čekat. Ať už se jedná např. o úhradu nebo naskladnění zboží. Objednávky, které jsou uhrazené nebo na dobírku a současně skladem necháte přepnout třeba do stavu “Expedovat” a pracovník na skladu má jasný seznam, jakým objednávkám se má věnovat. 

Upozornění zákazníka na nějaký stav objednávky

Může se jednat o upomínku platby, která je poslaná 48 hodin po objednání, kdy stále není uhrazena, pokud byla bankovním převodem. Stejně tak se může jednat o připomenutí, že je stále připravený osobní odběr.

Pokud používáte balíkobot, můžete zákazníka upozornit, že na něj zásilka čeká na převzetí na odběrném místě. A mnoho dalších možností, které dokážete vymyslet.

Retence uživatelů a poděkování za nákup

Je několik způsobů jak identifikovat, zda si zákazník již převzal svou zásilku. Může to být u některých zásilek na základě platby, ale nejspolehlivější je napojení z balíkobotu. Jakmile balíkobot vrátí informaci, že zásilka je převzatá, můžete např po 24 hodinách poslat poděkování za objednávku, slevu na další nákup a třeba odkaz na recenzi produktu.

Možnosti jsou neomezené

Možnosti automatizace jsou pouze na Vás, co vše dokážete vymyslet. Pravidla si jednoduše sami nastavíte v přehledné administraci.

Cena

750 Kč bez DPH / měsíc

Video návody